2012-01-12

Cerita budak sekolah.

Assalamualaikum ;)

Beto Kusyairy. Tetibe terujee ngan cara dia berlakon. Sejak tengok Kashaf Imani haritu. Muke mcm sombong habis , hati baik. Dalam dunia lakonan ahh. Realiti? tak masuk campur. Dan muke dia tenang je, Aku pun tenang je tengok. lagilagi dalam cerita2 dia pakai songkok, Geng surau. Btw, dia suami orang lahh -.-
Aku ade button 'minat' je untuk dia. 

Okay. Nak cerita pasal sekolah ni. eksited eksited! haha -_-
First week duduk dalam kelas, mula ber-pengajaran dan pembelajaran. So far so good. Aku dah pandai ketepikan hati perasaan dan dia jugak banyak faham. Yang pasal belajar, aku cukup enjoy dok dalam kelas. Rase macam taknak pindah pun ade. Buat masa ini lah. Sometimes banyak jugak merungut sebab jadi assistant monitor. Advantage nye, aku dapat jerit2 sesuka hati. Heh. sangat. dah macam perempuan selekeh dah aku tengok aku. macammane aku tengok aku? Umm. Doakan Nor Zarina cepat sikit catch up subject Additional Mathematics eh? Pengakuan anda, Ya saya doakan ;) Aminnnnn.. K thanks :)

Hari selasa haritu ada Imurid Isukan. um, saya lari semangat gilaa. tinggalkan Mira ngn Bella. lepastu kawad ngn Mas Liyana. lepastu bomba datang bagi air mencurah2. okay hujan lepastu kena tahan nak bagi kereta lalu dulu, mas dah lepas dulu kann -.- kuyup dulu baru boleh lepas. dan sekarang sakit kaki makin pulih :)
.       .       .       .

Aku tak kecik hati. Sebab orang yang kecil hati lagi berdosa drpd orang mengcilkan hati dia. 
-Rujukan, Bella

Till then. wassalam ;)

kThanks. bai

No comments:

Post a Comment