2012-02-05

Last Momento ~/

Assalamualaikum, Hay. Minggu ni Minggu busy, minggu penat, minggu sedih, minggu pilu, minggu luka, minggu sakit. Okay. nak mula nangis lah ni -.-

Firstly sebab study. Bukan merungut tapii, jujur aku belum pandai sesuaikan diri lagi dengan dunia form 4. Hm, Addmath dan Biologi paling aku terasee. Ya Allah. Permudahkan Nor Zarina untuk memahaminya :\ Guys, please dont hurt me. pwishhh. Im your lover rite? hmm.
Secondly, Gunung Lambak trip. Kelab Multimedia dan Fotografi punye aktiviti. Seronok lahh. Tapi kepenatan dengan sakit hati dengan dreba bas Taman Intan. Okay, bila ingat rasa nak menyumpah-nyumpah!! Haihhakk -.-
Model tak berbayar ;D
Playing with de coloursss :))
Thirdly, class decoration. Banyak benda aku cuai. Lepastu kena pulakk dengan dia. Sakit weh. Nak cakap tak nangis tipu lah. Depan-depan budak2 kat kelas 4st3 tu aku melalak kot. Seriously, even aku taksuka teddy bear, aku tetap perempuan. Ade jugaklah hati yang senipis tisu. Ade jugak stok airmata. Okay, itu salah aku. Dah, aku niat nak luahkan ape yang aku rasa je, yang lain aku ikhlaskan. Dulu aku cukup jauh drpd dia, aku cukup tenang. Takpernah terlintas pun untuk dekat walau seinci. Tapi dah takdir. Aku terima, Aku reda. Aku belajar nak jadi kuat. Dan berusaha untuk menjauhkan diri balik. Lantaklah ape nak jadi :\
NZR stands for NaZiRa andd Nor ZaRina ^^
Happy Ending. Yang belakang tu juniors 
Then, Kawad and I lost her. Kawad, Alhamdulillah dah sampai formasi satu tak habis. Cukup pening. Sebab banyak non-stop lepastu ttbe slogan. So far sooo good. aku cepat tangkap. Tapi aku terpinga gilaa bila keluar baris. Mira dah takde, mane ade lagi orang aku nak jerit atau pukul-pukul masa tak kawad. siapeee? Izza ade Fit. Aiza ade Nadia. Sakitlah wehhh! Mira, siapa nak teman kita kalahkan SAKTI macam wasiat awak tu? Siapaaa? :\ kita cuba taknak rindu awak. Tapi tipulah sangat kita tak rindu awak. Awak ngn Yana yang selalu stay sebelum kawad dulu. sempat pergi bandar, balik mandi hujan. Skrg kita nak stay ngn siape? Bukan tak hargai kawan lain, tapi jujur kita cakap awak kekuatan kita. Kita rapat drpd form 1 kan awak? sebab latihan rumah sukan ngn pengawas, sejak tu kite sekepala kan. Semua cerita kite awak tau, tak brape nak semua cerita awak kite tau. Awak selalu faham kite, awak selalu lawat kite kat kelas sebelah. Awak suke sebok pasal kita, awak sangat annoying. kadang menyakitkan hati-.- tapi awak pergi siapa lagi nak sakitkan hati kite? hmmm :\ dahlaa, pergilah pergi.. awak nk belajarr kan, kite takbole nak halang pun. 
Last momento with this fat girl :'p

Hadiah 1st anniversary. From Mira ^^ Iloveyou Qasehh ~ 
Alhamdulillah tak nanges lagi. Wassalam~

kThanks. bai

1 comment:

miraa said...

Hai (Y)
HAHAHA! er sebenarnye nak la reply post ni kan. berniat baik, :P tapi blog dh karat -__- so reply je laa kat sini en :3 same je ken :P


ngeh. 22hb ni nak ape ? :OO cepat request~ ;D
alalalalalal~ kalahkan sakti -.- YEAH ! ty kongsi piala la eh <3

Post a Comment