2012-03-25

BYEEBYEEE

Assalamualaikum :)
Hai. lepasni saya dah tak selalu updet blog. Macam yang skrg ni,yang sebulan sekali kott* Lepasni adalah dalam setahun sekali kott* takpayahla percayaa sangat. Eleh, macam ramai sgt nak bace blog aku -.-' oyeh,I will be joining one of MARA Junior Science College. That is in Jayybe. akan jadi budak bandaraya, Doakan saya kental dan gagah yee kat sane <3

Haih. Goodbye STK. Thanks for being nice to me for these three years. akak tanye, 'tak sayang ke sekolah ni?' masa saat-saat terakhir merayap di sekitar STK, mase tu darah mula berderau balik, betulke ade aku pilih ni? Tapi skrg dah yakin balik, InsyaAllah ini yang terbaik. Saya tauu saya kuatt! Btw, jiran saya merangkap anak saya, Nazira Mahzan, sorry tinggal kau sorangsorang, thanks selama ni dah banyak bagi penampar kau, entahh siapa nak tampar aku lepasni. Aku akan rindu kau, gelak tawa kau, gaduh2 ngn kau, main mak-mak kat bilik ERT dengan kau,Dinial,Ajai ngn Zaim,, kat kelas pun. Cakap besar kau bila nak pj, gosip kau pasal budak2, tak lupee juga kamera mahal kau =3 aku taksempat nak pelukcium kau ataupun tampar kau masa hari Jumaat tu, sebagai ganti nak aku tempekkk gambar comell kita. Ahh, abaikan muka aku =='

Dan goodbye 4ST3. dan KRSTK
Ajai,sorry musnahkan harapan kita bersama untuk tahun depan. Jaga Bella baikbaik. Buat dyy sampai datang ST3 tiaptiap hari macam selalu. wewee =3
Izza Amira, be strong, jagakan KRS utk aku. hahaXD
Bella, iloveeyouu. dah speechless -.-
terus gerak g JB nihh.Kbai Wsalam.

kThanks. bai

No comments:

Post a Comment